Restauravimas yra procesas, kurio metu atnaujinamos, atkuriamos ir chromuojamos senos automobilio dalys, siekiant antikvariniam automobiliui suteikti naują gyvenimą. Autodalių padengimas chromu automobilių pramonėje pradėtas taikyti apie 1925 metus ir yra labai populiarus iki šiol.
Padengimas chromu paviršiui suteikia veidrodinį metalizuotą sluoksnį, ženkliai padidinantį detalės atsparumą dilimui, apsaugą nuo korozijos ir bendrą atsparumą išoriniams veiksniams. Taip pat jis atlieka ir dekoratyvinę funkciją, suteikdamas kiekvienam automobiliui išskirtinę išvaizdą.
Automobilio dalių atkūrimas apima sudėtingų mechaninių ir elektrocheminių metalo apdirbimo procedūrų seką. Iš pradžių elektrocheminiu būdu pašalinamas senojo padengimo sluoksnis. Mechaninio paviršiaus apdirbimo sudėtingumas ir trukmė priklauso nuo autodalies būklės ir korozijos masto. Dažnai atkūrimas reikalingas dėl matomų paviršiaus pažeidimų.
Autodalių chromavimo procesas susideda iš trijų esminių metalo padengimo etapų: padengimo variu, padengimo nikeliu ir – galiausiai – padengimo chromu.
Padengimas variu: tai pirminis padengimas (pagrindinis sluoksnis), kuris efektyviai išlygina mažus paviršiaus nelygumus, įdubas ir įbrėžimus bei suteikia švytintį paviršiaus blizgesį. Prieš dengimą nikeliu, vario paviršius yra poliruojamas – tai esminis žingsnis, siekiant išgauti galutinę chromuotą veidrodinio blizgesio apdailą.
Veikia kaip tarpinė apsauginė sluoksnio prieš galutinį chromo padengimą. Nikelio paviršius turi būti be trūkumų paruoštas, kad užtikrintų išskirtinius rezultatus tolesniame chromo padengimo etape.
Tai baigiamasis etapas, kurio metu nikeliuotas paviršius padengiamas chromo sluoksniu, sukuriančiu švytinčią ir patvarią dangą.
Atkuriame ir chromuojame įvairias autodalis, išskyrus duslintuvus ir ratlankius. Deja, atkūrimui ir chromavimui netinka iš aliuminio, plastiko, nerūdijančio plieno ir įvairių aliuminio lydinių pagamintos autodalys.